wtorek, 8 listopada 2022

Przed założeniem bloga

 Choć od dziecka kibicowałem Polonii Bytom, to nie miałem okazji zbyt często chodzić na mecze. Teraz chciałbym to zmienić, jednak przy okazji odwiedzając też spotkania innych drużyn. Pierwszy mecz, na którym byłem to wygrane 1:0 spotkanie z Zagłębiem Sosnowiec w 2007 roku, kiedy oba zespoły walczyły o awans do Ekstraklasy (ostatecznie oba zespoły go uzyskały). Co ciekawe, mecz ten oglądałem z trybuny Zagłębia, ze względu na to, że zabrał mnie tam kibic Zagłębia, który robił wówczas rodzicom remont w mieszkaniu.

Na kolejną wizytę na stadionie Polonii czekałem aż pięć lat. Tym razem niebiesko-czerwoni również grali na drugim poziomie rozgrywkowym, ale walczyli o utrzymanie. Przeciwnikiem Polonii była wówczas Olimpia Elbląg, będąca jednym z bezpośrednich rywali w walce o pozostanie w lidze. Pogoda była tego dnia bardzo kapryśna, ale gospodarze wygrali 3:2 (ostatecznie Polonia utrzymała się tylko dzięki wycofaniu z rozgrywek Ruchu Radzionków).

1 października 2017 roku byłem na inauguracji Stadionu Śląskiego i to właściwie tyle, jeśli chodzi o oglądanie meczów. Przygoda z groundhoppingiem zaczyna się dopiero teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

21.10.2023, Sandecja Nowy Sącz 3:2 Polonia Bytom

Godzina: 14:00 Rozgrywki: II liga Miejsce: Stadion Garbarni Kraków, ul. Rydlówka 23 Koszt biletu: 5 zł (ulgowy) Bardzo fajny bilet. Mimo że ...